Sieć o nazwie Wyspa Skarbów ma oferować zabawki i artykuły dziecięce. To produkty, których sprzedaż broadliner chce rozwijać w najbliższych latach. Projekt ruszył w maju br. Do końca 2015 r. sieć ma liczyć 60 sklepów. Ma być ściśle powiązana z Rekmanem – kupionym przez AB w 2013 r. dystrybutorem zabawek, co powinno wzmocnić tę część biznesu grupy. Wrocławska firma informuje o rosnącej aktywności na tym rynku – Rekman podpisał np. umowę dystrybucyjną z Mattelem, największym producentem zabawek na świecie (pod względem przychodów). Nawiązuje współpracę z dużymi sieciami handlowymi, uczestniczy w targach.

Według AB rozwój oferty zabawek jest związany z wyższymi średnimi marżami na tych produktach, niż na IT (są dwucyfrowe). Grzegorz Ochędzan, członek zarządu AB odpowiedzialny za finanse, nie ujawnił, jakie obroty grupa generuje w tym biznesie. Przyznał natomiast, że obecnie jest to niewielka część sprzedaży broadlinera, choć dynamicznie rośnie.