Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że tajwański producent będzie próbował podbić w ten sposób rynek B2B. Na razie nieznane są szczegóły nowej konstrukcji, ani jej konkretne przeznaczenie. Wiadomo natomiast, że produkt ma być sprzedawany w zestawie z headsetem StarVR, którego rozwojem zajmuje się wspierane przez Acera szwedzkie studio Starbreeze.

StarVR wyróżnia się przede wszystkim wyjątkowo szerokim kątem widzenia wynoszącym aż 210 stopni w poziomie i 130 w pionie. To w połączeniu z dwoma panelami o rozdzielczości QHD (2560 x 1440 pikseli na każde oko) powodować ma niespotykaną dotąd immersję z gier.

Wspólną konstrukcją Starbreeze i Acera zainteresowała się już sieć kin IMAX, która zamówiła pierwsze zestawy StarVR do swojego centrum wirtualnej rzeczywistości w Los Angeles. Jeszcze w tym roku IMAX Corporation zamierza otworzyć pięć kolejnych placówek tego typu.