Strategiczny sojusz Cisco i Salesforce’a
Oba koncerny zamierzają połączyć swoje rozwiązania.
Zapowiedziano, że owocem współpracy będą rozwiązania łączące platformy Cisco Collaboration, IoT i contact center z Salesforce Sales Cloud, IoT Cloud i Service Cloud.
Firmy natywnie zintegrują aplikacje Cisco Spark i WebEx z Sales Cloud i Service Cloud Salesforce'a. Dzięki temu wspólni klienci będą mogli komunikować się poprzez czat, wideo i połączenia głosowe bez konieczności opuszczania platformy Salesforce czy instalacji wtyczek.
Z kolei w przypadku IoT integracja platform Cisco Jasper i Salesforce IoT Cloud pozwoli monitorować połączone urządzenia. W efekcie klienci mają otrzymać lepszy nadzór nad usługami IoT.
Integracja obejmie także obsługę klienta – powinno powstać wspólne kompletne rozwiązanie, począwszy od infrastruktury komunikacyjnej po zintegrowane, inteligentne urządzenia końcowe.
Podobne aktualności
65 proc. polskich firm nie mierzy efektywności wdrożeń AI
Już ponad jedna czwarta firm w Polsce wdrożyła narzędzia AI, a kolejne 30 proc. zrobi to w tym roku. Jednak większość używających tej technologii nawet nie sprawdza, czy jest ona efektywna.
Koszty „ławki” i różnice kursowe pociągnęły w dół zysk Spyrosoftu
W 2024 r. zarząd nie spodziewa się istotnej poprawy koniunktury w branży.
KSeF będzie obowiązkowy od 1 lutego 2026 roku
"Podjęliśmy decyzję o budowie architektury systemowej od początku" - oznajmił szef KAS. Audyt dotychczasowego systemu wykazał według resortu liczne krytyczne błędy.