Veracomp dystrybutorem Samsunga
Krakowski VAD nawiązał współpracę z Samsungiem w zakresie dystrybucji rozwiązań Digital Signage. Resellerom, którzy nie mają doświadczenia w AV, zapewniono wsparcie fachowców.
Umowa obejmuje sprzedaż systemów Smart Signage, Smart Cloud Display i MagicInfo. W ofercie znalazły się profesjonalne monitory wielkoformatowe do zastosowań zewnętrznych i wewnętrznych (także łączonych w ściany wideo), ekrany LED, monitory interaktywne i lustrzane. Z kolei MagicInfo to oprogramowanie do zarządzania treściami multimedialnymi, dostępne zarówno na platformach SSSP zintegrowanych z monitorami Samsunga, jak i na zewnętrznych playerach.
Dla Veracompu umowa stanowi kolejny krok w kierunku poszerzania kompleksowej oferty profesjonalnych rozwiązań audiowizualnych oraz Digital Signage. Nowa dystrybucja Samsunga jest istotna zwłaszcza dla partnerów specjalizujących się dotąd w IT, którzy nie mają doświadczenia w systemach audiowizualnych. Obie firmy podkreślają, że resellerom zapewniono pomoc fachowców. Ma im to ułatwić poszerzenie oferty nawet o zaawansowane rozwiązania.
– Zespół product managerów, projektantów i inżynierów pozwala naszym partnerom realizować bardzo zaawansowane projekty nawet jeżeli nie mają kompetencji technicznych – przekonuje Tomasz Paradowski, dyrektor działu systemów audiowizualnych w Veracompie.
– Partnerzy AV będą mogli w jednym miejscu kupić wszystkie elementy rozwiązania Digital Signage – od systemu kontroli, poprzez infrastrukturę sieciową, uchwyty, na ekranach kończąc. Z kolei partnerzy IT, którzy sprzedają Digital Signage, mogą skorzystać ze wsparcia fachowców Veracompu przy projektowaniu rozwiązania oraz z pomocy we wdrożeniu – potwierdza Mikołaj Bobiński, dyrektor sprzedaży B2B w Samsungu.
Podobne aktualności
Samsung 10-krotnie zwiększył zysk
Poprawa koniunktury na rynku DRAM i NAND podbiła zyski koncernu.
Branża kiosków interaktywnych będzie warta 48,8 mld dol.
Największe wydatki pójdą nie na sprzęt, lecz na oprogramowanie i usługi.
Sprzedaż wyświetlaczy publicznych o 14 proc. w górę
„Wiele projektów w dalszym ciągu boryka się z wydłużonymi terminami" - twierdzi ekspert.