W CRN nr 7/2014 zaprezentowaliśmy ofertę NCR dla prowadzących sklepy o małej powierzchni (najczęściej z jedną kasą), w tym małe butiki lub wyspy w galeriach handlowych. Dostawca wraz ze swoim dystrybutorem – firmą RRC Poland – oferuje także produkty przeznaczone dla średniej wielkości sklepów i sieci takich punktów handlowych.

Można założyć, że średnie sklepy to takie, które mają minimum 2–3 kasy i powierzchnię nie mniejszą niż 250 mkw. Jednak podział ten nie jest ścisły, gdyż powinien wynikać raczej z funkcjonalności oprogramowania, jakiego używa placówka niż z wielkości sklepu i liczby kas. A sklepy korzystają już nie tylko z prostych narzędzi na potrzeby tzw. front office’u – umożliwiających zeskanowanie produktu czy wydruk paragonu – ale także oprogramowania obsługującego inwentaryzację towarów i zarządzanie back office’m. Dlatego do obsługi sprzedaży potrzebują urządzeń o większych możliwościach przetwarzania danych.

Przeznaczone dla nich produkty NCR mają te same walory estetyczne i funkcjonalne, jak te dla mniejszych firm, a przy tym równie długi czas życia i gwarancję niezawodności. Ponieważ jednak są wyposażone w mocniejsze procesory i większą pamięć, mogą obsłużyć znacznie bardziej rozbudowane i wymagające oprogramowanie. Łączą przy tym funkcje dla front office’u oraz back office’u bez problemów wydajnościowych.

Klienci prowadzący sklepy średniej wielkości często są zainteresowani dodatkowymi funkcjami oprogramowania, związanymi np. z programami lojalnościowymi (kupony, karty do zbierania punktów itp.). W tym celu, oprócz dodatkowych peryferii, potrzebują większej mocy obliczeniowej urządzeń wspomagających sprzedaż. Oferta NCR, dostosowana do klientów różnej wielkości, umożliwia sklepom – które będą się rozbudowywać czy zmieniać w sieć (a w związku z tym potrzebować nowego oprogramowania) – bezproblemowe przejście na sprzęt o większych możliwościach, którego obsługę już doskonale znają.

 

Agnieszka Światły

Regional Channel Leader, Central Eastern & Northern Europe NCR

Obsługujemy klientów z branży retail od ponad 130 lat, obecnie w ponad 120 krajach. Staramy się nieustannie wyczuwać potrzeby rynku oraz szybko dopasowywać ofertę do zmieniającego się środowiska handlowego. Dbamy o to, aby nasi klienci stali się liderami na rynku oraz tworzyli nowe standardy obsługi dla swoich konsumentów. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, jesteśmy w stanie sprostać nawet największym wyzwaniom współczesnego handlu. Naszą największą siłą jest kompleksowość i globalna dostępność oferowanych produktów oraz usług, które – ze względu na wymagania klienta – są także szyte na miarę. Dowodem na to jest wciąż rosnące grono naszych lojalnych klientów w Polsce, w Europie i na świecie.

NCR wierzy w budowanie kanału partnerskiego i traktuje partnerów priorytetowo. Reseller decydujący się na autoryzowaną współpracę w ramach Interact Partner Program ma dostęp do w pełni kompleksowej oferty NCR (systemy kasowe, sprzęt samoobsługowy, serwis, oprogramowanie). Jednocześnie dajemy partnerom dostęp do wewnętrznych systemów NCR, które optymalizują ich działania i zapewniają im najnowszą wiedzę o wszystkich rozwiązaniach. Wpływa to na wzajemne zaufanie, daje dostęp do autoryzowanej dystrybucji, specjalnych programów demo oraz pakietów marketingowych wspierających procesy sprzedaży klientowi końcowemu.

Bardzo ważne jest to, że NCR ma oddziały na całym świecie, świadczy serwis i obsługę gwarancyjną w całej Europie (w Polsce 18 punktów serwisowych) oraz na świecie (scentralizowany HelpDesk oraz Centrum Monitoringu). Zarówno klient, jak i partner mogą zdalnie przesłać zgłoszenie serwisowe w trybie 365/7/24. W razie jakichkolwiek kłopotów klienta jesteśmy do dyspozycji już tego samego dnia. Nie ma lokalnych problemów z częściami zapasowymi. Dlatego wybierają nas np. klienci, którzy mają sieci sklepów w wielu krajach, przekonani o wysokiej jakości współpracy z NCR.

 

 

Więcej informacji na stronie: http://szkolenia.rrc.pl/_ncr/detal/?lang=pl

 

Oferta NCR dla prowadzących sklepy o małej powierzchni – patrz: Wysokiej jakości rozwiązania NCR dla rynku sprzedaży detalicznej (cz. 1)

Artykuł powstał we współpracy z firmami NCR i RRC POLAND.