Nowe serwisy zbiorowych zakupów to Dealowo, FanDeal, Eurobon, MainDeal i KupBon. Swój portal zakupowy – OKazje.rp.pl – uruchomiła także Presspublica, wydawca m.in. Rzeczpospolitej. Zniknął natomiast ruszaj.pl, należący do Grupy o2, mimo wieloletniego planu podboju rynku, który został przedstawiony w maju z okazji otwarcia portalu. Do Polski miał wejść FacebookDeals, ale na przełomie sierpnia i września pojawił się komunikat o zaprzestaniu działań.

GoDealla zauważa ciekawy trend wśród polskich serwisów – coraz więcej nowych stron wybiera wąską specjalizację, oferując kupony zniżkowe tylko i wyłącznie w jednym mieście. Dla przykładu ostatnio pojawiły się GorzowskiGrupon i GrupowyKrakow.

Według GoDealli w Polsce jest obecnie prawie 80 witryn oferujących grupowe zakupy, jednak rynek jest daleki od nasycenia. Np. w Czechach jest już ok. 200 portali tego rodzaju.

Za granicą odłożono debiut giełdowy Groupona (miał pojawić się na nowojorskim parkiecie 5 września), ze względu na dużą zmienność na rynkach akcji. Z dokumentów złożonych w czerwcu przed Amerykańską Komisją Papierów Wartościowych (SEC), wynika, że najbardziej rozpoznawalny w Polsce serwis zakupowy nie zarobił jeszcze ani centa. W 2010 r. miał 413,4 mln dol. straty, a w I poł. 2011 r. – 102,7 mln dol.

Otwarty w czerwcu portal zakupów zbiorowych Google Offers w sierpniu odnotował gorszy wynik – zysk spadł o 23 proc. w porównaniu z lipcem. Gigant nadal jednak rozwija swoją platformę sprzedażową. Rozszerzono dostępność o kolejne pięć amerykańskich miast. Nie wiadomo, czy i kiedy Google Offers pojawi się w Polsce.