Użytkownicy Apple’a najbardziej lojalni wobec marki
84 proc. posiadaczy iPhone’ów kupiłoby nowy aparat tej samej marki. Wśród użytkowników telefonów z Androidem taką deklarację złożyło 60 proc.
Badanie przeprowadził GfK na zlecenie dziennika The Telegraph. Z zgromadzonych danych wynika, że znaczna większość użytkowników smartphonów Apple’a pozostaje wierna marce, jeśli raz kupiła sprzęt z logo jabłuszka. Inni dostawcy nie mają tak lojalnych klientów – 60 proc. właścicieli telefonów z Androidem zapewnia, że kupiłoby ponownie aparat z tym samym systemem. Wśród użytkowników Blackberry 48 proc. respondentow złożyło taką deklarację. Średnia dla wszystkich marek to 63 proc., co zdaniem analityka GfK zmniejsza szansę na zmiany na rynku. Ponad 70 proc. konsumentów stwierdziło, że będzie nadal używało swoich telefonów ze względu na bezproblemową integrację funkcji i dostęp do treści.
Podobne aktualności
Apple udaremnił fałszywe transakcje na 7 mld dol.
Koncern wydał bezpardonową wojnę oszustom na App Store - wynika z danych.
Apple szykuje własne czipy do centrów danych
Wygląda na to, że koncern chce wejść na rosnący rynek związany z zapotrzebowaniem na obsługę obciążeń AI.