Agito.pl sprawdziło preferencje zakupowe graczy w swoim sklepie. Według danych za okres 1 września 2014 r. – 20 lutego 2015 r. sprzedano więcej gier komputerowych (57,5 proc.) niż na konsole (42,5 proc.). Wzrost sprzedaży tytułów na PC jest znacznie wyższy niż konsolowych w porównaniu z analogicznym okresem poprzednich lat (1.09.2013 – 20.02.2014) – odpowiednio o 215 proc. i 4,5 proc. Najczęściej kupowaną grą na PC w minionym półroczu okazał się World of Warcraft: Battle Chest, a na konsole – Zumba Fitness Rush na Xbox 360.

W czołówce kupowanych myszek, padów, klawiatur, kierownic dla graczy są marki Razer, Logitech, Steelseries, Natec i Microsoft. Przykładowo najpopularniejszą klawiaturą jest Natec Genesis RX66, a myszą Steelseries Rival 6500 DPI. Ceny akcesoriów zaczynają się od 120 zł, a większość z nich kosztuje 200-500 zł.