Serwis w ciągu 3 tygodni od premiery pozyskał 1 tys. użytkowników. Celem na 2011 r. jest 25-30 tys. osób.

– Zainteresowanie portalem przerosło nasze oczekiwania – mówi Tomasz Kułakowski, prezes i udziałowiec przedsięwzięcia – Niemal bez reklamy, jedynie dzięki informacjom zamieszczonym na portalach społecznościowych oraz artykułom w prasie, dotychczas zarejestrowało się tysiąc osób. 

ClicXS.com powstał bez udziału funduszy unijnych. Jak poinformował Tomasz Kułakowski, wartość projektu zamyka się w kwocie 1 mln zł. – Inwestycja z całą pewnością zwróci się w tym roku – twierdzi szef firmy. Zapewnił, że sprzedano już wiele pakietów klików (umożliwiają udział w licytacji, która odbywa się poprzez obniżanie ceny przedmiotu).

Cele na 2012 rok clicXS zamierza podać pod koniec 2011 roku.