FairSquare wchodzi do Polski
Na naszym rynku pojawił się amerykański serwis zakupowy FairSquare. Jest nastawiony przede wszystkim na użytkowników mobilnych.
Na FairSquare oferty można zamieszczać (po rejestracji) lub wybierać poprzez stronę albo aplikację mobilną. Są aplikacje do pobrania dla sprzedawców i kupujących. Serwis obejmuje 9 kategorii produktów, wśród nich „Tech & Business” z elektroniką. Zasady mają mocniej związać klienta ze sprzedawcą. Np. kupujący mogą liczyć na rabaty, jeśli będą polecać daną ofertę innym osobom, a te z niej skorzystają. Sprzedawcy mogą m.in. wystawiać oferty „last minute” czy limitowane produkty dla wybranych klientów. W Polsce serwis ma ruszyć 'wkrótce’. Obiecuje najniższą prowizję na rynku. Dla FairSquare, który jest start-upem, jest to pierwszy zagraniczny biznes poza USA.
Serwis znajduje się pod adresem http://fairsquare.com/pl.
Podobne aktualności
Platformy będą raportować skarbówce o e-sprzedawcach po 1 lipca 2024 r.
Rząd przyjął projekt ustawy. KAS chce wyłowić sprzedawców unikających opodatkowania.
Co piąta firma w Polsce nie ma systemu do automatyzacji zakupów
Dla 73 proc. firm najważniejsza przy wyborze systemu zakupowego B2B jest łatwość integracji i wdrożenia.