Facebook zbanował przymusowe “lajki” e-sklepów
Facebook zablokował możliwość udostępniania dodatkowych treści na fanpage’ach przez sklepy i firmy w zamian za polubienie danego profilu.
Zmiana weszła w życie 6 listopada. Do tej pory firmy nierzadko pozostawiały część treści na fanpage’u tylko dla internautów, którzy klikną w ikonkę „Lubię to” danego profilu. Niekiedy w sklepach np. w ten sposób można było dotrzeć do promocji. Dzięki temu przedsiębiorcy zwiększali liczbę fanów. Teraz Facebook chce, by użytkownicy klikali w 'Lubię to’ bez stosowania tego typu zabiegów. Treści na fanpage’ach mają być dostępne także dla osób, które nie polubiły danej strony.
Podobne aktualności
1,2 mld euro kary dla Meta
To kara za to, co właściciel Facebooka robi z danymi europejskich użytkowników.
Meta wprowadzi opłaty na Facebooku i Instagramie
Koszt to 11,99 - 14,99 dol. miesięcznie. Na razie testowo na drugim końcu świata.