Action: nowy dyrektor operacyjny
Do zespołu Actionu dołączyła Marta Gawlińska, która będzie odpowiedzialna za realizację strategii sprzedażowej i zakupowej spółki. Przychodzi do dystrybutora spoza branży IT.
Zadaniem nowej dyrektor jest m.in. zwiększenie efektywności operacyjnej i usprawnienie procesów w pionach zakupów i sprzedaży spółki.
– Decyzja o wzmocnieniu zespołu wynika z rozwoju nowych projektów, w tym coraz większego zaangażowania Action na rynku niemieckim – wyjaśnia wiceprezes Sławomir Harazin. Według niego głównym zadaniem dyrektora operacyjnego w pionie zakupów będzie podniesienie efektywności jego działania. – Mamy wiele obszarów z potencjałem rozwoju, których lepsze opanowanie pozwoli nam wszystkim mocniej skupić się na biznesie i poszukiwaniu nowych wyzwań – dodaje Sławomir Harazin.
Marta Gawlińska przez ostatnie 12 lat była związana z Avon Cosmetics, ostatnio jako Supply Chain Director, Fashion & Home Business w regionie EMEA. Wcześniej pracowała w Gillette i Tchibo. Nowa dyrektor Actionu ma doświadczenie w zarządzaniu rozwojem nowych strategii i operacjami w Europie.
Podobne aktualności
Action: 8,4 proc. marży, 18 mln zł zysku w I kw. 2021 r.
Mocny początek roku grupy. "Umiemy w odpowiedni sposób wykorzystać nadarzające się na rynku możliwości” – twierdzi prezes Piotr Bieliński.
Action: 185 mln zł zysku. „Wyszliśmy zwycięsko z sanacji”
W 2020 roku Action przekroczył 2 mld zł sprzedaży i osiągnął niemały zysk. „Z pojawiających się na rynku szans chcemy czerpać pełnymi garściami” – zapowiada prezes Piotr Bieliński.