„Gwarancja Niezawodności” obejmuje niektóre modele laptopów biznesowych Toshiby. Producent deklaruje, że w przypadku awarii, która nastąpi w ciągu roku od zakupu urządzenia, zostanie ono bezpłatnie naprawione, a dodatkowo Toshiba zwróci koszt zakupu sprzętu. Aby uzyskać prawo do „Gwarancji Niezawodności” laptopa należy zarejestrować na stronie producenta w ciągu 30 dni od zakupu w okresie od 1 kwietnia 2014 roku do 30 września 2014 roku. 

Więcej informacji, w tym szczegółowe warunki i listę modeli objętych akcją można znaleźć pod adresem: http://www.toshiba.pl/innovation/pl/generic/reliability/.

Producent zapewnia, że przedłużył okres promocji ze względu na duże zainteresowanie klientów. – „Gwarancja Niezawodności” jest unikalna na rynku – zaznacza Andrzej Pyka, Sales Manager B2B, Government & Telecom Operators w Toshibie.