Toshiba przedłuża „Gwarancję Niezawodności”
W razie awarii laptopa biznesowego w ciągu roku od zakupu producent może zwrócić klientowi pieniądze – taka oferta będzie obowiązywać do 30 września br.
„Gwarancja Niezawodności” obejmuje niektóre modele laptopów biznesowych Toshiby. Producent deklaruje, że w przypadku awarii, która nastąpi w ciągu roku od zakupu urządzenia, zostanie ono bezpłatnie naprawione, a dodatkowo Toshiba zwróci koszt zakupu sprzętu. Aby uzyskać prawo do „Gwarancji Niezawodności” laptopa należy zarejestrować na stronie producenta w ciągu 30 dni od zakupu w okresie od 1 kwietnia 2014 roku do 30 września 2014 roku.
Więcej informacji, w tym szczegółowe warunki i listę modeli objętych akcją można znaleźć pod adresem: http://www.toshiba.pl/innovation/pl/generic/reliability/.
Producent zapewnia, że przedłużył okres promocji ze względu na duże zainteresowanie klientów. – „Gwarancja Niezawodności” jest unikalna na rynku – zaznacza Andrzej Pyka, Sales Manager B2B, Government & Telecom Operators w Toshibie.
Podobne aktualności
Laptopy z AI będą miały już 50 proc. udziału w sprzedaży w 2025 r.
Sprzedaż komputerów wzrośnie w tym roku. Są dwa zasadnicze powody.
Popyt na notebooki wzrośnie w 2024 r.
Zastosowania sztucznej inteligencji będą kluczem do zwiększenia sprzedaży w ciągu 2 - 3 lat - zdaniem analityków.
Blisko 200 tys. bonów na laptopy dla nauczycieli rozdanych
Nauczyciele z bonem kupują laptopy średnio za 3,1 tys. zł - ustaliło Allegro.