Zmiany szyldów trwają już od kilku miesięcy. Obejmą w sumie 80 marketów Media Expert. Tym samym sieć Avans powiększy się do 250 własnych salonów. Domex wyjaśnia, że rebranding jest efektem strategicznej decyzji spółki. Mianowicie Avans stał się najważniejszą marką w portfolio (sieć została przejęta przez Domex w październiku 2012 r.).

Arkadiusz Tomala, prezes Domeksu, przekonuje, że Avans jest bardzo znaną marką na rynku, dlatego spółka się na niej koncentruje. – Potwierdzają to przeprowadzane przez nas badania. Avans plasuje się w nich w zależności od metodologii w pierwszej trójce, bądź pierwszej czwórce marek z branży rozpoznawanych przez klientów. To bardzo duży potencjał, dlatego też naturalnym krokiem jest dla nas decyzja o intensywnym rozwijaniu tego właśnie brandu – mówi Arkadiusz Tomala, Dodaje, że wszystkie zobowiązania wynikające ze sprzedaży towarów i usług są nadal aktualne i zachowują swoją ciągłość.

Avans to ogólnopolska sieć ponad 250 marketów własnych z multimediami, RTV, AGD oraz sklep internetowy www.avans.pl. Od początku br. celem ekspansji są miasta, w których marka nie była dotychczas obecna. Do końca roku Avans chce otworzyć jeszcze kilkadziesiąt elektromarketów w całej Polsce.