Salon nr 200 RTV Euro AGD znajduje się w Nowym Sączu, w nowootwartej Galerii Trzy Korony. Jego powierzchnia wynosi 870 m kw. Sklep zatrudnia 12 pracowników (dodatkowo także firmy zewnętrzne). Wkrótce sprzedaż rozpoczną kolejne obiekty sieci. Tomasz Siedlecki, dyrektor ds. marketingu RTV Euro AGD, zapowiedział, że w listopadzie powstaną kolejne 3 salony, a w 2014 r. planowane jest otwarcie ok. 20 nowych placówek.

Obecnie sieć działa w 116 miastach. Pierwszy salon RTV Euro AGD powstał w 1990 roku w Warszawie i przez kolejne 4 lata marka rozwijała się tylko na terenie stolicy. Początkowo nowe placówki sytuowane były przy głównych ulicach miast. W 1998 r. sieć weszła do centrów handlowych.

Tomasz Siedlecki wyjaśnił, co jego zdaniem jest źródłem sukcesu detalisty. – Ofertę rozumiemy całościowo: jest to nie tylko produkt w niskiej cenie, ale również usługi – transport, montaż, ubezpieczenia zakupionego sprzętu czy finansowanie jego zakupu. Pozostaliśmy wierni zasadzie, która przyświecała nam w momencie tworzenia firmy: dostarczyć sprzęt AGD i RTV bezpośrednio do domów naszych klientów, czyniąc go dostępnym jak największej liczbie osób dzięki niskim cenom i wygodzie zakupów. – mówi szef marketingu sieci.