Smartfony, tablety, które obecnie Action oferuje z logo Pentagramu,
będą stopniowo zastępowane sprzętem pod marką Actina od początku
przyszłego roku (najpierw pojawią się te same produkty, jakie ma
Pentagram, tylko pod nowym brandem). Według dystrybutora decyzja o
rebrandingu jest związana m.in. z planami rozwoju współpracy z firmami
telekomunikacyjnym, długą historią współpracy na płaszczyźnie marki
Actina w takimi firmami jak Intel czy Microsoft które są mocno
zainteresowane rozwojem sprzedaży przede wszystkim tabletów  Nie bez
znaczenia dla decyzji o rebrandingu jest także spór dotyczący znaku
towarowego Pentagramu, związany z upadłością spółki Multimedia Labs
(dawny Pentagram Polska, obecnie przed sądem toczy się postępowanie
upadłościowe)

Action twierdzi, że w III kw. br. sprzedał 80 tys. tabletów marki Pentagram (podczas gdy cały rynek według dystrybutora to 400 – 450 tys. szt.). Obecnie sprzęt Pentagrama trafia do 2,4 tys. klientów (w tym 2 operatorzy sieci komórkowej, kilkanaście sieci handlowych i resellerzy). Pod marką własną Actina Action oferuje obecnie komputery i serwery.