W Błoniu pod Warszawą powierzchnię składowania dla Agito i Stendi powiększono o 7,2 tys. m kw., a biura o 250 m kw. W sumie miejsce przeznaczone na towary jednego z największych polskich e-sklepów rozrosło się ponad 1,5-krotnie i obecnie przekracza 12 tys. m kw.

W negocjacjach właściciela obu sklepów reprezentował BNP Paribas Real Estate. Katarzyna Pyś-Fabiańczyk, dyrektor Działu Powierzchni Magazynowych i Logistycznych, zauważa, że firma od kilkunastu miesięcy obserwuje dynamiczny rozwój e-commerce w Polsce. Sieci prowadzące sprzedaż internetową są coraz ważniejszym klientem dla deweloperów. Według niej wynajmując magazyny uwzględniają swoją przyszłą ekspansję. Obecnie Agito.pl ma w ofercie ponad 160 tys. produktów w 11 działach.

Jak zauważył niedawno Craig Meyer, President of Industrial, Jones Lang LaSalle, ekspansja sieci handlowych oznaczała kiedyś budowanie nowych sklepów, a teraz polega również na uruchamianiu wyspecjalizowanych magazynów, punktów odbioru paczek i sortowni.