Lechpol: zmiany w serwisie
Od początku 2015 r. zgłoszenia serwisowe będą przyjmowane drogą elektroniczną – poinformował producent.
Według Lechpolu nowy moduł zgłaszania awarii sprzętu został oddany do użytku klientów. Od nowego roku cała procedura ma odbywać się drogą elektroniczną. Celem jest usprawnienie pracy serwisu i skrócenie czasu napraw. Zdaniem producenta system wyeliminuje przypadki, w których rozwiązanie problemu może nastąpić zdalnie.
Podobne aktualności
5 smartfonów, których naprawa jest najdroższa
Szczególnie kosztowny okazuje się serwis sprzętu dwóch dużych marek.
Producenci sabotują naprawę urządzeń?
Szef dużej firmy serwisowej twierdzi, że producenci celowo utrudniają reparację sprzętu. Wskazuje na Apple'a, Microsoft i Samsunga.
Zaskakująco szybka naprawa w serwisach elektroniki
Blisko 60 proc. zgłoszeń serwisowych kończy się naprawą – według sprzedawców. Co czwarty klient otrzymuje urządzenie w ciągu dwóch dni.