COK będzie integrować obsługę klientów w salonach, sklepie internetowym, a także w ramach usług posprzedażowych i serwisu. Ma być miejscem, gdzie klient zostanie obsłużony kompleksowo.

– Postanowiliśmy zintegrować i rozbudować dotychczasowe struktury komunikacji sprzedażowej i serwisowej – wyjaśnia Wojciech Buczkowski, prezes Komputronika.  

Dyrektorem centrum została Monika Rakoniewska, przez większość kariery zawodowej związana z branżą contact center. Przez 6 lat pracowała w Holicon Contact Center – najpierw jako kierownik projektów marketingowych, a później dyrektor operacyjny i Sales and Marketing Manager. Następnie była Project Managerem w Data Solutions, gdzie zajmowała się m.in. programami lojalnościowymi i bazami danych. Przez ostatnie 1,5 roku pracowała w Inea S.A., odpowiadając za zarządzanie operacyjne Contact Center, budowę zespołu i kompetencji sprzedażowych oraz współpracę z outsourcingowymi Contact Center w zakresie sprzedaży.  

Monika Rakoniewska jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Komunikacja i zarządzanie zasobami informacji.