Facebook otworzył nowe biuro w Warszawie
Nowe biuro będzie centralą koncernu na region Europy Środkowej i Wschodniej. Ma wspierać lokalne firmy m.in. w działaniach marketingowych - poinformowała PAP.
Według dyrektora Facebooka na region CEE, Roberta Bednarskiego, otwarcie warszawskiego oddziału zwiększa możliwości firm, w tym MŚP, wykorzystania serwisu społecznościowego w celach marketingowych. 'Chcemy umożliwić lokalnym markom działanie w przestrzeni regionalnej, a w konserwencji także globalnej’ – powiedział PAP szef Facebooka w regionie.
Firma ma m.in. udostępnić narzędzia umożliwiające wykorzystanie rosnącej popularności urządzeń mobilnych. Według Roberta Bednarskiego mobilna reklama generuje już ok. 80 proc. przychodów reklamowych korporacji. Będzie rozwijany mechanizm o nazwie Canvas. Polega on na tym, że kliknięce w reklamę przekierowuje do planszy z większą liczbą produktów, z której można przejść bezpośrednio na stronę sprzedawcy. To rozwiązanie testowano wspólnie z Allegro, według szefa biura wyniki były bardzo dobre.
Facebook będzie inwestował także w wirtualną rzeczywistość. Zdaniem dyrektora znajdzie ona zastosowanie nie tylko w grach.
Podobne aktualności
1,2 mld euro kary dla Meta
To kara za to, co właściciel Facebooka robi z danymi europejskich użytkowników.
Meta wprowadzi opłaty na Facebooku i Instagramie
Koszt to 11,99 - 14,99 dol. miesięcznie. Na razie testowo na drugim końcu świata.