Ośrodek pod nazwą Premium Service Plaza znajduje się w kompleksie biurowym Warsaw Spire. Ma blisko 500 m kw. powierzchni. Jest to połączenie punktu serwisowego, sklepu i ekspozycji sprzętu. Samsung zapewnia, że w nowej placówce można naprawić telefon komórkowy w godzinę.

– Z naszych doświadczeń wynika, że zdecydowana większość awarii telefonów komórkowych to drobne usterki, które można usunąć w mniej niż godzinę. Dzięki współpracy z SPB Services, europejskim liderem w zakresie diagnostyki i naprawy urządzeń mobilnych jesteśmy w stanie wprowadzić zupełnie nowy standard obsługi klienta – zapewnia Jarosław Orski, szef serwisu Samsung Electronics Polska.

W Premium Service Plaza klienci mogą nie tylko naprawić lub zgłosić usterkę swojego urządzenia, lecz także zapoznać się z najnowszymi produktami. Do testowania wystawiono smartfony, tablety, telewizory, a także gogle Gear VR. Oferta obejmuje usługi, jak grawerowanie grafiki na akcesoriach (coverach).

Wizytę będzie można umówić w systemie rezerwacji. W serwisie jest strefa rozrywki dla dzieci i dorosłych, gdzie można poczekać na naprawę, a także strefa szkoleń, w której w przyszłości będą organizowane spotkania i szkolenia produktowe dla wszystkich zainteresowanych. Załoga Premium Service Plaza liczy 15 pracowników.