Rebranding TP-Linka
TP-Link zmienił logo i identyfikację wizualną.
Zmiana jest według spółki związana z poszerzeniem portfolio i aktualną strategią. Nowy slogan, „Reliably Smart”, ma podkreślać rosnące zaangażowanie firmy na rynku smart home i poszerzanie tej kategorii produktów. W logo zmieniono pisownię nazwy na TP-Link zamiast TP-LINK. Odświeżono także stronę internetową.
Nowa identyfikacja od 23 sierpnia pojawiła się na stronie producenta i w mediach społecznościowych, z czasem odświeżone logo znajdzie się na opakowaniach produktów. TP-Link działa na rynku od 20 lat. W Polsce jest obecny od 5 lat.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.