Program lojalnościowy Colorovo
„Kolorowy świat” to nowy program lojalnościowy Colorovo, obejmujący materiały eksploatacyjne.
Resellerzy za sprzedaż produktów Colorovo będą premiowani atrakcyjnymi nagrodami – obiecuje marka należąca do ABC Daty. Ze szczegółami programu można zapoznać się w systemie transakcyjnym InterLink oraz na stronie b2b.colorovo.pl.
Jak podaje Colorovo, w 2013 r. sprzedaż atramentów i tonerów tej marki wzrosła o 12 proc. w porównaniu do 2012 r. W ub.r. do asortymentu wprowadzono 68 nowych produktów przeznaczonych do urządzeń marek: Brother, HP, Kyocera, Samsung, Xerox, Canon i Epson. W tym roku doszło już 107 kolejnych pozycji, do takich drukarek jak Brother, HP, Kyocera, OKI, Samsung, Xerox. Obecnie portfolio materiałów eksploatacyjnych Colorovo obejmuje łącznie 1966 urządzeń drukujących.
Podobne aktualności
Dwucyfrowy spadek sprzedaży tonerów i tuszy w Europie
"Niepewne otoczenie utrzyma się w najbliższym czasie, co nie sprzyja sprzedaży materiałów eksploatacyjnych” - komentuje ekspert.
Xerox i AB kończą współpracę
Umowa pomiędzy vendorem i firmą dystrybucyjną zostanie rozwiązana 31 maja - poinformował dziś producent.
Kanał sprzedaży do producentów: zatamujcie falę podróbek tonerów
Przedstawiciele firm z kanału sprzedaży uważają, że producenci z segmentu druku mogą zrobić o wiele więcej, aby zatamować zalew rynku podrabianymi tonerami.