Umowa między Toshibą a PC Factory przestanie obowiązywać z dniem 31 grudnia 2013 r., tym samym dystrubutor traci status autoryzowanego partnera serwisowego. Każdy sprzęt, którego naprawę zlecono PC Factory przed końcem grudnia i jeszcze jej nie zrealizowano, będzie serwisowany i zwrócony użytkownikom w terminie – informuje Toshiba.

– Nasza strategia polega na utrzymaniu niezależnych partnerów serwisowych, tzn. nienależących do dystrybutora. Jest to główny powód odebrania autoryzacji PC Factory –
wyjaśnia Bartosz Kubica, Customer Care Manager Digital Products & Services na Europę Centralną, Południowo-Wschodnią, Turcję i Izrael.

Klienci Toshiby, którzy mają problem ze sprzętem, mogą nadal zwracać się o pomoc do dwóch pozostałych partnerów: Comp oraz AB Service. Obie firmy zostały zaliczone przez Toshibę do najlepszych autoryzowanych punktów serwisowych – ASP (authorized service provider) w regionie Europy Centralnej i Południo-Wschodniej wraz z Turcją i Izraelem.

Comp oferuje również usługi On-site, czyli naprawy sprzętu na miejscu, na terenie całej Polski. AB Service jest autoryzowanym serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym sprzętu komputerowego Toshiby, który zapewnia rozbudowę konfiguracji oraz modernizację sprzętową laptopów i naprawy gwarancyjne akcesoriów, m.in. kamer i dysków zewnętrznych.