Action i Samsung strategicznymi partnerami
Obie firmy mają zapewnić resellerom wsparcie handlowe, szkoleniowe i produktowe, obejmujące wyświetlacze wielkoformatowe LFD. W ramach umowy partnerstwa Samsung sprzedał dystrybutorowi panele LFD i rozwiązania do telewizji hotelowej za 65 mln zł.
– W Polsce istnieje duży potencjał sprzedażowy rozwiązań Smart Signage. Aby go wykorzystać, potrzebny jest odpowiednio przeszkolony i dobrze zaopatrzony kanał resellerski. To jest klucz do sukcesu – powiedział Radosław Miszkiel, dyrektor sprzedaży i marketingu B2B w Samsungu.
Smart Signage to platforma oparta na technologii system-on-chip, wyświetlacze nie potrzebują zewnętrznego odtwarzacza. Samsung liczy, że dzięki współpracy z Actionem poprawi komunikację z resellerami, poszerzy ich wiedzę na temat swojej oferty, będzie mógł szybciej odpowiadać na zapotrzebowanie partnerów jak i klientów. Celem jest także skrócenie czasu dostawy produktów i zwiększenie ich dostępności. Według producenta Action ma największy potencjał do rozwoju tego biznesu,
Action zorganizuje szkolenia obejmujące wiedzę o produktach i tworzenie usług w oparciu o Smart Signage. Ma to umożliwić edukację integratorów, a także, poprzez m.in. webinaria – bardzo dużych grup klientów końcowych w jednym czasie – poinformował Sławomir Harazin, wiceprezes Actionu.
Podobne aktualności
Action: spadek sprzedaży w marcu br.
W całym I kw. br. sprzedaż grupy była wyższa niż przed rokiem - wynika ze wstępnych, szacunkowych danych.