Dostawca aplikacji biznesowych przyjął
do grona partnerów spółkę teamLeaders, specjalizującą się we
wdrożeniach CRM. Obecnie sieć partnerów Infora w Polsce składa
się z dziesięciu firm.

TeamLeaders obsługuje przede
wszystkim małe i średnie firmy. Zwykle są to projekty
wdrożeniowe do około stu stanowisk. W przyszłości firma ma skupić
się na zintegrowaniu swojego sztandarowego rozwiązania –
Wirtualnego Doradcy – z Infor CRM. Celem projektu będzie
umożliwienie przedstawicielom handlowym, korzystającym z Infor CRM,
bezdotykowej (np. głosowej) obsługi systemu.

Za ważny trend na rynku rozwiązań
CRM specjaliści uważają dziś integrację systemu z mediami
społecznościowymi, które stały się źródłem informacji o
poziomie zadowolenia klientów. Podobne korzyści przynosi integracja
CRM-a z systemami śledzącymi użytkowników stron internetowych. Na
nowoczesny CRM, mówią znawcy tematu, należy dziś patrzeć również
przez pryzmat Big Data – szczególnie cenna jest możliwość
analizy danych miękkich, na przykład rozmów przeprowadzonych przez
agentów call center czy zgłoszeń klientów.