W minionym roku spółka osiągnęła 657 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wobec 640,6 mln zł w 2011 r. (wzrost o 2,6 proc.). Wpływy w Polsce wyniosły 456,5 mln zł. Zysk z działalności operacyjnej spadł z 5,9 mln zł do 4,2 mln zł w 2012 r., natomiast zysk netto zwiększył się o 194 proc. z 813 tys. zł w 2011 r. do 2,4 mln zł w 2012 r. (co wiąże się m.in. ze spadkiem kosztów finansowych). Zysk brutto ze sprzedaży wzrósł o 7 proc.

W porównaniu z poprzednimi kwartałami struktura sprzedaży nie zmieniła się zasadniczo. Największy udział w przychodach NTT System miała jak zwykle dystrybucja podzespołów, akcesoriów i peryferiów, która przyniosła spółce 402,3 mln zł wpływów, o ponad 20 mln zł więcej niż w 2011 r. Sprzedaż własnych produktów oraz przetworzonych to 69 mln zł w 2012 r., czyli 10,5 proc. przychodów (podobny odsetek jak w 2011 r., ale wtedy kwotowo było o ponad 1 mln zł mniej). Zmniejszyły się natomiast obroty na komputerach innych marek (o 9 mln zł do 163,2 mln zł). O połowę spadły wpływy NTT z usług, co zarząd wyjaśnia jednorazowym zdarzeniem (dużym zleceniem w 2011 r.).Usługi stanowiły jednak mniej niż 1 proc. przychodów NTT.

Zarząd firmy poinformował, że lepszy wynik został osiągnięty dzięki działalności operacyjnej i pozycji rynkowej NTT. Zapewnił, iż z sukcesem wprowadził na rynek własne tablety, a ich oferta jest poszerzana (także o sprzęt dla szkół). Poinformował również o ożywieniu sprzedaży komputerów NTT, zarówno konsumenckich jak i biznesowych. W asortymencie pojawiły się m.in. nowe nettopy, centrale VOIP, nawigacje GPS, komputery AIO. Według zarządu spółka skupia się na segmentach pozwalających osiągnąć największe marże oraz na akcesoriach. NTT wprowadziło do oferty m.in. sprzęt sieciowy Netgeara dla firm oraz konsole i gry Sony, osiągając – według zarządu – wysoki udział w tym rynku.

– Realizowana konsekwentnie od 3 lat polityka podnoszenia efektywności i obniżania kosztów zaowocowała wzrostem zysków w 2012 roku. To mnie cieszy i utwierdza w przekonaniu, że obrana przez nas strategia jest słuszna. Zakładam, że rok 2013 będzie jeszcze lepszy dla NTT System. Planuję znaczący wzrost marży oraz zwiększenie o kilka procent przychodów spółki – skomentował wyniki Tadeusz Kurek, prezes NTT System.

Szef spółki w liście do akcjonariuszy poinformował, że głównym celem na rok 2013 jest wzrost sprzedaży produktów własnych i usług, w tym usług serwisowych.