Dane uwzględniają prognozy dotyczące bonusów i premii posprzedażnych od producentów oraz dofinansowania niektórych wydatków marketingowych. W okresie 9 miesięcy roku obrotowego 2013/2014 (od kwietnia do grudnia 2013 roku), szacunkowy niezaudytowany zysk brutto na sprzedaży produktów, towarów i usług wyniósł 95 mln zł wobec 79,6 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku obrotowego (wzrost o 19,4 proc.).

IV kw. 2013 r. (III kw. roku obrotowego 2013/2014) był według Komputronika rekordowym w historii spółki – przychody wyniosły 454,7 mln zł wobec 395,3 mln zł w analogicznym okresie 2012 r. (wzrost o 15 proc.). Po trzech kwartałach roku finansowego spółka osiągnęła 1,2 mld zł przychodów (wzrost o 43,8 proc.).

W IV kw. 2013 r. utworzono aktywo podatkowe, które spowoduje wzrost zysku netto szacunkowo o 10,1 mln zł – twierdzi Komputronik. Dodatkowy zysk ma charakter jednorazowy, wynika ze stosowania międzynarodowych standardów rachunkowości i jest związany z wyceną i ujawnieniem w bilansie wartości znaków towarowych.
 
Na dobre wyniki wpłynęła przede wszystkim sprzedaż internetowa. Widzimy nasilający się trend częstszego wyboru Internetu jako miejsca zakupów prezentów świątecznych. Wyjątkowo dobre były również wyniki sprzedaży do przedsiębiorstw (Komputronik Biznes) – zanotowaliśmy w tym kanale wzrost zbytu o ponad 30 proc. przy porównywalnej marży – powiedział Wojciech Buczkowski, prezes Komputronika.