Dane uwzględniają prognozy dotyczące bonusów i premii
posprzedażnych od producentów, nie obejmują natomiast funduszy
marketingowych od producentów na częściowe refinansowanie działań
promocyjnych. Komputronik informuje, że we wskazanym okresie nie wystąpiły zdarzenia jednorazowe o istotnym wpływie na wyniki handlowe spółki.

– Na tak dobre wyniki wpłynęła lepsza sprzedaż do klientów biznesowych (obsługa przedsiębiorstw) oraz wzrost sprzedaży detalicznej w modelu agencyjnym i franczyzowym. Dostrzegamy ożywienie w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, które śmielej inwestują w projekty informatyczne. Zainteresowaniem cieszy się w szczególności nowoczesna infrastruktura sieciowa i serwery. Notujemy także spore zapotrzebowanie na systemy bezpieczeństwa, elektroniczne systemy obiegu dokumentacji, outsourcing druku i systemy typu business intelligence. Niezmiennie rośnie sprzedaż w kanale e-commerce – powiedział Wojciech Buczkowski, prezes Komputronika.