Obrót Black Pointa w ujęciu jednostkowym w III kw. br. – na podstawie wstępnych danych – wyniósł ok. 7,43 mln zł. To o 6 proc. mniej niż w II kw. br. Z kolei przychody w ujęciu skonsolidowanym były mniejsze o ponad 7 proc. w odniesieniu do II kw. br. (14,46 mln zł; przy tych obrotach w II kw. br. grupa miała ponad 450 tys. zł straty netto).

Bilans III kw. 2014 r. nie jest natomiast porównywalny z III kw. 2013 r., gdyż do września ub.r. w wynikach grupy konsolidowano spółkę Scot. Black Point ponad rok temu zrezygnował z jej zakupu. Scot jest obecnie w upadłości. Black Point zapewnia, że nie ma obecnie znaczących, otwartych rozrachunków ze Scotem, które mogłyby być utracone wskutek jego upadłości.

Zarząd zapewnia, że wchodząca w skład grupy spółka Eco Service zrealizowała w 100 proc. założony na III kwartał plan marży i obrotów (zachowano poziom marży sprzed roku przy obrotach mniejszych o 20 proc.). 

Celem firmy na kolejne kwartały jest odzyskanie rentowności sprzedaży, wzrost marży jednostkowej dla produktów Black Pointa (od początku br. zwiększyła się ona według zarządu o 4,5 punktu procentowego) i wdrażanie nowej strategii grupy.

Szczegółowe dane finansowe zostaną podane 12 listopada.