W porównaniu z kwartałami I-III 2013 r. przychody spółki zwiększyły się o ok. 6 proc., a zysk netto – o 13 proc. W III kw. 2014 r. NTT zysk netto wzrósł natomiast o 35 proc., do 298 tys. zł, przy obrotach na poziomie sprzed roku (ok. 170 mln zł). Zysk brutto na sprzedaży wyniósł 8,77 mln zł (+14 proc.).

Największą część przychodów w br. zapewniła NTT System dystrybucja komputerów, notebooków i tabletów (z wyłączeniem marek własnych), która w porównaniu z zeszłym rokiem wzrosła o 27 proc., do 241,2 mln zł. Kolejne 189 mln zł dołożyła dystrybucja podzespołów, akcesoriów i peryferii, która jednak spadła o 5 proc. w odniesieniu do kwartałów I-III 2013 r. Jeszcze bardziej skurczyły się przychody z marek własnych NTT (o 16 proc., do 65 mln zł). Resztę obrotów spółka wypracowała na oprogramowaniu i usługach.

Według zarządu na rynku będzie rosło znaczenie rozwiązań mobilnych, w tym aplikacji i akcesoriów. Po wprowadzeniu do oferty własnych smartfonów NTT pracuje nad nowymi produktami.  Planuje także poszerzać ofertę komputerów, tabletów, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz produktów dla graczy. Zarząd zapowiada także dalszy rozwój oferty komputerów AIO, poszerzanie oferty serwerów (własnych i innych marek).

W Polsce w kwartałach I-III br. przychody NTT wyniosły 378,6 mln zł (74 proc. skonsolidowanego wyniku) wobec 339,3 mln zł rok wcześniej. W 2014 r. spółka zanotowała spadek eksportu (w UE do 88 mln zł ze 110 mln zł w 2013 r.), który z nadwyżką został pokryty wzrostem sprzedaży krajowej. Zarząd firmy przewiduje, że rozbudowana oferta produktów własnych i dystrybucyjnych zmieni tę tendencję. Spółka planuje intensywniej niż dotychczas prowadzić sprzedaż na rynkach zagranicznych.