2 grudnia Dniem Darmowej Dostawy
Będzie kolejny dzień darmowej dostawy. E-sklepy, które zgłoszą się do akcji, dostarczą bezpłatnie klientom zakupy zrobione 2 grudnia.
Głównym celem przedsięwzięcia jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla tradycyjnych sklepów). Przedsiębiorcy uczestniczący w akcji zobowiązują się do darmowej wysyłki zamówień, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności i metody dostawy. Mogą ustalić minimalną wartość zamówienia, objętego przesyłką gratis, na 20 zł brutto.
W ub.r. w akcji wzięła udział rekordowa liczba sklepów – 2450, w tym sklepów komputerowych było kilka proc. (mniej niż 5,7 proc.). Najwięcej firm zgłosiło się w kategorii: „Dom i ogród” (17,4 proc.).
W ankiecie przeprowadzonej wśród sklepów, które uczestniczyły w zeszłorocznej edycji, ponad 90 proc. odnotowało zwiększony ruch na swoich stronach w Dniu Darmowej Dostawy, a prawie 80 proc. – zwiększoną liczbę zamówień w porównaniu do średniej z listopada. Ponad 30 proc. sklepów zadeklarowało, że sprzedaż w dniu akcji wzrosła o ponad 100 proc.
Więcej informacji można znaleźć na stronie akcji.
Podobne aktualności
Co piąta firma w Polsce nie ma systemu do automatyzacji zakupów
Dla 73 proc. firm najważniejsza przy wyborze systemu zakupowego B2B jest łatwość integracji i wdrożenia.
Nowe przepisy w polskim e-handlu w 2024 r.
Wejdą w życie regulacje, które nakazują Allegro, Amazonowi i in. raportowanie skarbówce transakcji sprzedawców.