27 inwestycji Della
Jakie technologie zyskają popularność w najbliższych latach zdaniem Della? Pokazują to ostatnie inwestycje firmy.
Spółka Dell Technologies Capital, ramię inwestycyjne Dell Technologies, sfinalizowała w I poł. br. 27 inwestycji, które mają strategiczne znaczenie dla korporacji.
Ostatnie decyzje Dell Technologies Capital wskazują, jakie obszary rynku firma uznaje za rozwojowe.
Koncern wyłożył pieniądze m.in. na następujące firmy:
– Datometry (wirtualizacja baz danych),
– Jask (zabezpieczenia),
– Minio (wielochmurowe pamięci masowe),
– OpsMx (zarządzanie wersjami oprogramowania),
– RedLock (bezpieczeństwo w chmurze),
– RiskLens oraz RiskRecon (zarządzanie ryzykiem związanym z cyberbezpieczeństwem),
Otonomo (wymiana danych z samochodów połączonych z siecią),
– Zingbox (bezpieczeństwo urządzeń IoT).
Scott Darling, prezes Dell Technologies Capital, zaznacza, że Internet rzeczy, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe zyskują coraz większą popularność, więc firma planuje sukcesywnie zwiększać inwestycje na te cele. Chce wspierać przede wszystkim start-upy, pracujące nad obiecującymi – zdaniem ekspertów Della – rozwiązaniami.
Pion inwestycyjny ściśle współpracuje z nowym działem Internetu rzeczy Dell Technologies. Na jego rozwój ma pójść w najbliższych latach 1 mld dol. Dell Technologies Capital przeznacza na inwestycje ok. 100 mln dol. rocznie.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.