Do wyliczenia posłużyły stawki cennikowe za emisje przeprowadzone w telewizji dniach 20 listopada – 28 grudnia 2014 r. Wzięto pod uwagę dane Nielsen Audience Measurement, według których spot 'Włączamy niskie ceny” pokazywano w tym okresie prawie 25 tys. razy. Można go usłyszeć także w radiu i oglądać w Internecie.

Kampania stała się szczególnie głośna po tym, jak w sieci zawrzało od protestów i kpin. Na Facebooku założono kilkanaście fanpage’y przeciwników reklamy, powstały liczne memy nawiązujące do kreacji Eweliny Lisowskiej (przykłady tutaj).

Internautów najbardziej irytowała częstotliwość nadawania spotów. Rzecznik Media Expert zapowiedział w końcu grudnia, że detalista pracuje nad zmianami w kampanii, aby odbiorcy znaleźli „odrobinę wytchnienia', co sugeruje, że reklam będzie mniej.

Ekspert od reklamy cytowany przez press.pl jest zdania, że irytujące spoty nie zmniejszą sprzedaży Media Expert. Jeżeli ceny będą atrakcyjne, klienci i tak pójdą do sklepów sieci.