Dimension Data: 36-letnia marka znika z rynku
Koniec marki obecnej także w Polsce zapowiedziano na 1 lipca br.
Marka Dimension Data zostanie wycofana z rynku 1 lipca br. Taką decyzję podjęła japońska grupa NTT (Nippon Telegraph & Telephone), do której od 2010 r. należy międzynarodowy integrator z centralą w RPA. Ma również oddział w Polsce.
W efekcie integracji, zapowiedzianej w ub.r., NTT Communications, NTT Security, Dimension Data i spółki zależne wymienionych podmiotów utworzą nowego globalnego gracza na rynku usług IT. W sumie połączy on 20 firm zatrudniających 40 tys. osób, działających w 57 krajach, o przychodach 11 mld dol. rocznie. Nowy podmiot będzie reprezentował szeroką ofertę, od sprzedaży po całą gamę usług. Planuje zbudować silną pozycję zwłaszcza na rynku IT-as-a-Service. Począwszy od października br. także inne spółki z grupy NTT będą działać pod marką NTT.
Centralą nowej korporacji będzie Londyn. Szefem zostanie Jason Goodall, obecnie CEO Dimension Data. Po 1 lipca br. ta marka będzie używana jeszcze w Afryce i na Bliskim Wschodzie.
Dimension Data działa od 1983 r. W 2014 r. przejęła oddziały NextiraOne m.in. w Polsce.
Podobne aktualności
Serwisowy przetarg w IPN
Wybrano oferty m.in. na serwis urządzeń Cisco, HP i IBM. Jednak unieważniono trzy na siedem części postępowania.