Grupa AB w pierwszej połowie roku zawarła 40 umów, czyli ponad dwa razy więcej niż
w analogicznym okresie poprzedniego roku (wówczas podpisano 17 kontraktów). Są to umowy zarówno z nowymi dostawcami, jak i rozszerzające dotychczasową współpracę. Według informacji spółki nowe kontrakty to rezultat przyjętej strategii. Polega ona na poszerzaniu portfela produktowego oraz stworzeniu kompleksowej oferty, która umożliwi partnerom składanie większych zamówień na różne produkty (nie tylko z sektora IT) u jednego dystrybutora.
W pierwszym półroczu oferta AB powiększyła się m.in. o notebooki i netbooki Samsunga i Lenovo, urządzenia sieciowe marki Netgear, drukarki Brothera i Koniki Minolty, materiały biurowe i eksploatacyjne Canona, telefony i telewizory Philipsa, aparaty fotograficzne Samsunga oraz Hyundai, komponenty marki MSI, czytniki książek elektronicznych, a także o produkty z segmentu tzw. małego AGD. 
– Poszerzanie i unifikowanie oferty produktowej pozwala generować nam dodatkowe przychody z tytułu efektów synergii produktowych. W roku finansowym 2008/2009 przychody z tego tytułu wyniosły 64,7 mln euro. Po trzech kwartałach bieżącego roku fiskalnego osiągnęły już one poziom 89,8 mln euro – powiedział Andrzej Przybyło, prezes zarządu spółki.
Według Andrzeja Przybyło po trzech kwartałach roku finansowego 2009/2010 AB wypracowało zysk netto w wysokości 27,182 mln zł, tj. ponad 200 tys. zł więcej niż w ubiegłym roku finansowym (26,969 mln zł).