W III kw. br. AB odnotowało 753,5 mln zł skonsolidowanych przychodów, czyli o jedną piątą więcej niż w analogicznym okresie ub. r. i wypracowało 7,96 mln zł zysku netto.
Według przedstawicieli dystrybutora po trzech kwartałach 2010 r. rynek się już ustabilizował (także walutowy), można też było zaobserwować lepsze nastroje wśród klientów. Wśród negatywnych zjawisk AB wyliczało zmienność popytu i niedostosowanie planów dostawców do bieżącego popytu.
W III kw. br. spółka odnotowała 161 proc. dynamikę sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku oraz zwiększenie sprzedaży do integratorów. AB stawia na rozwój Centrum Kompetencyjnego – w IV kw. spółka zamierza przeprowadzić 18 szkoleń dla 150 firm. Chce ponadto zainwestować w promocję i sprzedaż usług biznesowych w chmurze i ma już umowę na BPOS z Microsoftem.
Według przedstawicieli spółki sytuacja na rynku jest wciąż na tyle niestabilna, że mimo optymistycznych prognoz analityków, chce się przygotować na każdy scenariusz.