AB chwali rynek MŚP
Jest ważny w czasie wojen cenowych – zauważa prezes Andrzej Przybyło.
AB poinformowało, że w III kw. br. grupa zwiększyła obroty w kanale MŚP o 12 proc. wobec analogicznego okresu ub.r. Nie podaje jednak kwot.
Prezes AB zauważa, że ten segment, w którym dystrybutor współpracuje z resellerami, ma duże znaczenie dla stabilności biznesu grupy.
„Rynek MŚP jest szczególnie ważny w sytuacji wojen cenowych i presji na marże. Tutaj buduje się bezpieczeństwo” – przekonywał prezes Andrzej Przybyło na konferencji wynikowej spółki. Według niego odróżnia to kanał SMB od odbiorców, którzy podejmują decyzje w zależności od ceny.
Według danych przedstawionych przez AB liczba punktów sprzedaży sieci franczyzowych w Polsce, Czechach i na Słowacji wzrosła o 8 proc. w III kw. br. w ujęciu rok do roku (wg Contextu). W końcu września br. wszystkie sieci franczyzowe w grupie AB liczyły 1788 punktów sprzedaży.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.