W nowym asortymencie będą dostępne wyświetlacze o przekątnej od 10 do 105 cali. Wrocławski dystrybutor zapewnia dostępność produktów na potrzeby projektów obejmujących zarówno pojedyncze instalacje, jak i zaawansowane rozwiązania ścian wizyjnych. W AB jest już też zespół specjalistów, który będzie doradzał przy tworzeniu projektów i wyborze optymalnych rozwiązań. Dystrybutor oferuje dostawy ekranów zarówno do partnerów, jak i bezpośrednio na miejsce instalacji.  

AB zapowiedziało szkolenia dla partnerów z udziałem specjalistów z Samsunga, obejmujące nowe rozwiązania Digital Signage. Będzie także program partnerski dla firm współpracujących z AB i Samsungiem na rynku DS.  

– Poszerzenie oferty o monitory Smart Signage jest realizacją naszej długofalowej strategii rozwoju działu Digital Signage – mówi Zbigniew Mądry, członek zarządu AB.

– Współpraca z dystrybutorem, który możliwości logistyczne i finansowe broadlinera potrafi łączyć z elastycznością i indywidualnym podejściem do Klienta, jest dla nas bardzo istotna. Taka synergia tworzy przewagę dla partnerów i klientów Samsung – komentuje Mikołaj Bobiński, dyrektor sprzedaży B2B Samsung Electronics.