AB dystrybutorem ekranów Samsung Smart Signage
Oferta AB powiększyła się o kolejne produkty marki Samsung Electronics – ekrany Smart Signage. Zapowiedziano szkolenia dla resellerów i program partnerski.
W nowym asortymencie będą dostępne wyświetlacze o przekątnej od 10 do 105 cali. Wrocławski dystrybutor zapewnia dostępność produktów na potrzeby projektów obejmujących zarówno pojedyncze instalacje, jak i zaawansowane rozwiązania ścian wizyjnych. W AB jest już też zespół specjalistów, który będzie doradzał przy tworzeniu projektów i wyborze optymalnych rozwiązań. Dystrybutor oferuje dostawy ekranów zarówno do partnerów, jak i bezpośrednio na miejsce instalacji.
AB zapowiedziało szkolenia dla partnerów z udziałem specjalistów z Samsunga, obejmujące nowe rozwiązania Digital Signage. Będzie także program partnerski dla firm współpracujących z AB i Samsungiem na rynku DS.
– Poszerzenie oferty o monitory Smart Signage jest realizacją naszej długofalowej strategii rozwoju działu Digital Signage – mówi Zbigniew Mądry, członek zarządu AB.
– Współpraca z dystrybutorem, który możliwości logistyczne i finansowe broadlinera potrafi łączyć z elastycznością i indywidualnym podejściem do Klienta, jest dla nas bardzo istotna. Taka synergia tworzy przewagę dla partnerów i klientów Samsung – komentuje Mikołaj Bobiński, dyrektor sprzedaży B2B Samsung Electronics.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.