AB Dystrybutorem Roku 2013
Na konferencji Distree EMEA 2013 Grupa AB otrzymała tytuł Dystrybutora Roku 2013 w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Podczas imprezy „EMEA Channel Academy: 2013 Awards” przyznano nagrody dziesięciu regionalnym dystrybutorom. Grupa AB została nagrodzona w kategorii „Central & Eastern Europe Distributor of the Year”.
W okresie poprzedzającym konferencję przedstawiciele kadry zarządzającej największych producentów sprzętu IT zostali poproszeni o nominowanie preferowanych dystrybutorów w poszczególnych regionach. Aby ustalić zwycięzców, odpowiedzi połączono z danymi z sondażu ChannelWatch przeprowadzonego w regionie EMEA wśród resellerów przez firmę badawczą Context, która specjalizuje się w monitorowaniu kanałów dystrybucji.
Dwa zbiory głosów – producentów i resellerów – połączono z wykorzystaniem systemu parytetowego. Oznacza to, że każda grupa w równej mierze wpłynęła na ustalenie zwycięzców.
– Nagrody dla dystrybutorów z regionu EMEA uwzględniają opinię partnerów z wyższych i niższych szczebli łańcucha dystrybucji, przez co wyniki są jeszcze bardziej rzetelne i wiarygodne – powiedział Farouk Hemraj, dyrektor generalny Distree Events.
Grupa AB działa w Polsce, Czechach i na Słowacji. Ma największą bazę partnerską w regionie, sprzedając produkty do ponad 15 tysięcy unikatowych partnerów handlowych rocznie.
– Swoją pozycję zawdzięczamy przede wszystkim bliskiej współpracy
z dostawcami nowych technologii z całego świata oraz resellerom
działającym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej – mówi Andrzej Przybyło, prezes zarządu AB.
Konferencja Distree odbyła się w dniach 19-22 lutego w Monte Carlo, gromadząc dyrektorów i menedżerów wysokiego szczebla, reprezentujących międzynarodowych producentów i dystrybutorów IT z ponad 80 krajów z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
CRN Polska był patronem medialnym wydarzenia.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.