Nawiązanie nowego partnerstwa z AB ma wesprzeć angielskiego producenta w popularyzowaniu produktów oferowanych przez firmę na polskim rynku, zwiększyć rozpoznawalność marki, rozszerzyć kanał sprzedaży. W ramach współpracy obie firmy zaoferują promocje, wsparcie projektowe i marketingowe, szkolenia (handlowe i techniczne). Będą też współdziałać w rozbudowie kanału partnerskiego.

– Współpraca z AB podkreśla przyjętą przez nas strategię inwestowania w innowacyjne kanały sprzedaży i aktywne wsparcie naszych klientów i partnerów –
komentuje Arthur Kilian, dyrektor ds. dystrybucji na Europę Wschodnią w Sophosie.

– W AB zaobserwowaliśmy wyraźny wzrost popytu na rozwiązania bezpieczeństwa średniej jakości, które można skalować, w miarę rozwoju potrzeb konsumentów – zapewnia Zbigniew Mądry, członek zarządu i dyrektor sprzedaży w AB.

Obecnie Sophos współpracuje z dwoma dystrybutorami w Polsce (wcześniej poinformowano o umowie z Konsorcjum FEN).