Szkolenia są przeznaczone przede wszystkim dla partnerów, którzy mają w swoim portfolio rozwiązania telekomunikacyjne, Unifed Communication, Call Center lub planują poszerzenie swojego asortymentu o te produkty. Tematyka spotkań powinna także zainteresować przedsiębiorców startujących w przetargach oraz integratorów zajmujących się obsługą klientów biznesowych.

Uczestnicy szkoleń będą mieli możliwość zapoznania się z ofertą rozwiązań biznesowych Jabry (słuchawki, produkty Call Center, usługi i produkty Unifed Communication), a także ze specyfiką rynku w tym segmencie produktowym. Dowiedzą się także, jak szukać klientów zainteresowanych zintegrowaną komunikacją. Będzie można ponadto uzyskać szczegółowe informacje na temat wsparcia, oferowanego przez Jabrę oraz AB przy sprzedaży produktów i usług na rynku telekomunikacyjnym.


Szkolenia zaplanowano w następujących miastach:

19.05 Warszawa – rejestracja na tej stronie – szkolenie odbędzie się podczas Business and Technology Conference w Hotelu Sound Garden, ul. Żwirki i Wigury 18 w godzinach 9:00 – 16:30 (prezentacja Jabry rozpocznie się o godzinie 10:00)

1.06 Warszawa – rejestracja na tej stronie – szkolenie odbędzie się w Hotelu Partner, ul. Marywilska 16, w godzinach 9:00 – 14:00

2.06 Wrocław – rejestracja na tej stronie – szkolenie odbędzie się w Centrum Kompetencyjnym Optimus w siedzibie AB, ul. Kościerzyńska 32, w godzinach 9:00 – 14:00

3.06 Chorzów – rejestracja na tej stronie – szkolenie odbędzie się w Centrum Kompetencyjnym w siedzibie spółki Alsen, ul. Katowicka 146, w godzinach 9:00 – 14:00

W razie problemów z rejestracją należy pisać na adres e-mail: Pawel.Piekarz@ab.pl.


Program spotkań, które odbędą się w czerwcu w Warszawie, Wrocławiu i Chorzowie:

9:00 -  9:30 - Powitanie, wprowadzenie i omówienie planu szkolenia
9:30 - 10:30 - Rynek telekomunikacyjnych rozwiązań biznesowych. Kluczowe zagadnienia, rodzaje oferowanych usług i produktów, trendy
10:30 - 11:00 - Przerwa kawowa
11:00 - 11:45 - Oferta produktów marki Jabra podzielona na segmenty rynku i typ klienta
11:45 - 12:30 - Najnowsze rozwiązania technologiczne w ofercie Jabry
12:30 - 13:15 - Lunch
13:15 - 14:00 - Wsparcie przed- i posprzedażne oferowane przez Jabrę i AB, program partnerski Jabra WIN, korzyści wynikające ze współpracy z AB.
14:00 - 14:15 - Podsumowanie i konkurs z nagrodami


Jabra to marka GN Netcom, firmy należącej do GN Store Nord A/S (GN).