AB: lepsze zdjęcia dla partnerów
Dystrybutor wprowadził do swojej oferty dla partnerów i producentów zdjęcia 3D i 360 stopni, tzn. pokazujące każdy detal produktu. Rozwiązanie jest dostosowane do wersji mobilnych.
Poszczególne elementy na zdjęciach są oznakowane i opisane. Do dyspozycji internauty będzie także mini galeria szczegółów – po kliknięciu w wybrany element klient zobaczy jego szerszy opis.
Partnerzy będą mogli pobierać prezentacje do swoich sklepów i dostosowywać zdjęcie do własnych potrzeb, np. dodać logotyp, zmienić tło, ustawić parametry wyświetlania – wyjaśnia Rafał Zaremba, menedżer ds. rozwoju e-commerce grupy AB. Możliwe będzie również tworzenie prezentacji na portale takie jak Facebook czy Allegro.
Według danych vouchercloud.pl zdjęcia mają największy wpływ na decyzję o zakupie w e-sklepie. Z kolei badanie Adobe pokazało, że prezentację 360 stopni chciałoby obejrzeć przed zakupem 9 na 10 klientów. Większość chce mieć możliwość przyjrzenia się najdrobniejszym detalom i pobrania zdjęcia w najwyższej rozdzielczości.
Przykładowe zdjęcia 360 stopni można obejrzeć tutaj:
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.