Poszczególne elementy na zdjęciach są oznakowane i opisane. Do dyspozycji internauty będzie także mini galeria szczegółów – po kliknięciu w wybrany element klient zobaczy jego szerszy opis.

Partnerzy będą mogli pobierać prezentacje do swoich sklepów i dostosowywać zdjęcie do własnych potrzeb, np. dodać logotyp, zmienić tło, ustawić parametry wyświetlania – wyjaśnia Rafał Zaremba, menedżer ds. rozwoju e-commerce grupy AB. Możliwe będzie również tworzenie prezentacji na portale takie jak Facebook czy Allegro.

Według danych vouchercloud.pl zdjęcia mają największy wpływ na decyzję o zakupie w e-sklepie. Z kolei badanie Adobe pokazało, że prezentację 360 stopni chciałoby obejrzeć przed zakupem 9 na 10 klientów. Większość chce mieć możliwość przyjrzenia się najdrobniejszym detalom i pobrania zdjęcia w najwyższej rozdzielczości.

Przykładowe zdjęcia 360 stopni można obejrzeć tutaj:

http://360.ab.pl/qraparat/

http://360.ab.pl/qrmikser/