AB oficjalnie poinformowało o przyznaniu statusu głównego dystrybutora Oppo w Polsce, na mocy umowy zawartej w końcu ub.r.

Prezes Andrzej Przybyło podkreśla, że podpisanie kontraktu jest "ważnym wydarzeniem" dla AB i liczy na sukces wspólnie z partnerami wprowadzając Oppo do Polski.

– Zwiększa się udział kanału IT w sprzedaży smartfonów. Wraz z rozwojem telefonów komórkowych i ich ewolucją w kierunku zaawansowanych komputerów osobistych pojawiły się one nie tylko w ofercie telecomów, ale jest coraz większy udział ich sprzedaży w sieciach handlowych – zauważa prezes.

Oppo należy do największych marek smartfonów. W III kw. 2018 r. według IDC pod względem sprzedaży ilościowej (prawie 30 mln szt.) było na 5 miejscu na świecie, za Samsungiem, Huawei, Apple'm i Xiaomi.

Oppo oficjalnie zadebiutuje na polskim rynku 31 stycznia br. Dystrybutorami są również: ABC Data, NTT System i TelForceOne.