Zysk netto za ten okres wyniósł 7,44 mln zł, co
oznacza 165 proc. wzrostu w stosunku do II kw. 2009 r. (wówczas spółka
zanotowała 2,8 mln zł zysku netto). AB wypracowało 13,6 mln zł zysku z
działalności gospodarczej (EBIDTA), co stanowi 59-proc. wzrost w stosunku do II
kw. ub. r. (wówczas spółka osiągnęła 8,6 mln zł zysku z tego tytułu).

Cały rok finansowy 2009/2010 AB zamknęło 28-proc. wzrostem
zysku netto rok do roku: w okresie 2009/2010 wyniósł on 34,6 mln zł, zaś w
okresie 2008/2009 – 26,9 mln zł. Zysk z działalności gospodarczej wzrósł o 8,8
proc. (59,6 mln zł w okresie 2009/2010 w stosunku do 54,8 mln zł w okresie
2008/2009), a przychody ze sprzedaży – o 1,5 proc. (2 mld 882 mln zł w okresie
2009/2010 w stosunku do 2 mld 790 mln zł w okresie 2008/2009).

Dystrybutor tłumaczy osiągnięte przez siebie wyniki głównie
optymalizacją procesów i szukaniem synergii wewnątrz całej Grupy AB oraz
poszerzaniem oferty o produkty również spoza IT (elektronika, RTV, małe AGD,
telefonia). Dobrze spisuje się też dział Enterprise Business Group, który w I
poł. 2010 r. odnotował 179-proc. dynamikę sprzedaży do integratorów w stosunku
do analogicznego okresu ubiegłego roku.