AB: rosną sieci spółki
W 2018 r. obroty w sieciach franczyzowych grupy AB wzrosły wobec 2017 r.
Sieci franczyzowe AB w Polsce, Czechach i na Słowacji w końcu 2018 r. liczyły w sumie 1779 punktów sprzedaży. Zwiększyły obroty o 13 proc. IV kw. 2018 r. wobec IV kw. 2017 r. – poinformowało AB. Polska grupa współpracuje z resellerami w ramach 8 sieci detalicznych. W Polsce są to Alsen (IT), Kakto (RTV i AGD) i Wyspa Szkrabów (zabawki).
Sieć Alsen liczyła na zakończenie 2018 r. 335 punktów sprzedaży.
Kakto w końcu ub.r. obejmowała 254 sklepy. Wzrost obrotów w tej sieci wyniósł 13 proc. rok do roku. Celem na najbliższy okres jest zwiększenie miesięcznej sprzedaży w sklepach i poprawa efektywności logistyki.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.