AB świętowało swoje 25-lecie
W monumentalnych wnętrzach Hali Stulecia we Wrocławiu odbyła się wielka gala z okazji 25-lecia AB. Na jubileusz dystrybutora zjechało ponad 600 gości, w tym wieloletni partnerzy i dostawcy.
Kiedy w 1990 roku Andrzej Przybyło tworzył Przedsiębiorstwo Handlowe AB ani jemu, ani nikomu innemu nie śniło się, że powstaje firma, która stanie się największym dystrybutorem IT i RTV AGD w Europie Środkowo-Wschodniej. Po 25 latach od tamtej chwili AB świętowało swój jubileusz jako grupa kapitałowa działająca na rynku polskim, czeskim i słowackim, zatrudniająca blisko tysiąc pracowników. Ma 16 tys. partnerów.
Gości po wejściu do Hali Stulecia witał gospodarz gali – prezes Andrzej Przybyło z małżonką. Gdy ponad sześćset osóbi zasiadło przy stołach, rozpoczął się efektowny pokaz sztucznych ogni. Po tym wstępie na scenie pojawił się Andrzej Przybyło, założyciel i prezes AB. Podkreślił rolę partnerów w rozwoju firmy.
– Od początku przyświecała nam idea partnerstwa, uczciwego podejścia do biznesu i teraz mogę powiedzieć, że to się opłaciło. To właśnie naszym partnerom i dostawcom chcę zadedykować tę uroczystą galę, ponieważ bez nich nie stworzylibyśmy naszej firmy. Teraz, kiedy rozpoczęliśmy funkcjonowanie w nowym centrum logistycznym w Magnicach pod Wrocławiem, mamy pewność, że jesteśmy w stanie sprostać stale rosnącym oczekiwaniom naszych partnerów oraz rynku dystrybucji i z optymizmem patrzymy na kolejne 25 lat i więcej – powiedział Andrzej Przybyło.
Po części oficjalnej, w trakcie której m.in. wiceprezydent Wrocławia Adam Grehl odczytał list do Rafała Dutkiewicza, prezydenta stolicy Dolnego Śląska, goście zasiedli do uroczystej kolacji. O dobrą zabawę zadbał Kabaret Młodych Panów i zespół Kombi.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.