Nowy segment w AB
"To rynek, na którym chcemy zaistnieć" - deklaruje prezes Andrzej Przybyło.
W AB pojawił się nowy segment – Smart Home. Szef spółki przekonuje, że to perspektywiczny rynek, a już dostępna oferta dystrybutora oraz baza partnerów grupy ułatwi rozwój tego biznesu. Smart Home ma być naturalnym rozszerzeniem asortymentu AB w zakresie bezpieczeństwa IT, RTV i AGD oraz oświetlenia.
"Większość rzeczy z obszaru inteligentnego domu już mamy w swojej ofercie" – wyjaśnia prezes AB.
AB zdecydowało się na rozwój w obszarze Smart Home ze względu na prognozy szybkiego wzrostu tego rynku i spore przychody, jakie ma on generować w najbliższych latach. Otóż w 2017 r. wartość rynku inteligentnego domu w Polsce szacuje się na 120 mln zł (według MEC Analitycs & Insight). W 2021 r. ta kwota ma wzrosnąć do 700 mln zł. Z badań wynika, że 70 proc. Polaków jest przekonanych, że za 5 lat inteligentne domy staną się standardem.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.