Oferta AB poszerzy się o rozwiązania monitoringu wizyjnego. Dystrybutor rozpoczyna współpracę partnerską w Polsce z Axis Communications. Szwedzka firma założona w 1984 r. ma obecnie ponad 90 tys. partnerów niemal we wszystkich krajach świata.

– Rozpoczynamy dystrybucję nowej kategorii produktowej, jaką jest segment rozwiązań wizyjnych. Do końca tego roku oferta Axis zostanie wdrożona do struktur AB. Rozpoczniemy również działania promocyjne i szkoleniowe – zapowiada Tomasz Bołoziuk, Product Manager w AB.

Partnerzy spodziewają się, że nowo zawiązany alians pozwoli wspólnie zdobyć dużą część z mocno rosnącego segmentu elektroniki. Prognozy wskazują, że do 2023 r. rynek monitoringu wizyjnego osiągnie na świecie wartość 68 mld dol., rosnąc również w Polsce w tempie dwucyfrowym.

Umowa partnerska przewiduje wsparcie sprzedaży rozwiązań sieciowych (IP) oraz produktów digitalizujących rozwiązania analogowe. Te ostatnie mają duże znaczenie w Polsce, gdzie ciągle funkcjonują rozwiązania analogowe na dużą skalę.

Nowy zakres produktów w AB obejmie pełną ofertę sieciowych rozwiązań Axis z zakresu bezpieczeństwa, w tym kontroli dostępu, a także monitoring wizyjny i zarządzanie materiałem wideo, w tym analitykę obrazu.