AB wprowadza nową kategorię produktową
Dystrybutor podpisał kontrakt z globalnym producentem.
Oferta AB poszerzy się o rozwiązania monitoringu wizyjnego. Dystrybutor rozpoczyna współpracę partnerską w Polsce z Axis Communications. Szwedzka firma założona w 1984 r. ma obecnie ponad 90 tys. partnerów niemal we wszystkich krajach świata.
– Rozpoczynamy dystrybucję nowej kategorii produktowej, jaką jest segment rozwiązań wizyjnych. Do końca tego roku oferta Axis zostanie wdrożona do struktur AB. Rozpoczniemy również działania promocyjne i szkoleniowe – zapowiada Tomasz Bołoziuk, Product Manager w AB.
Partnerzy spodziewają się, że nowo zawiązany alians pozwoli wspólnie zdobyć dużą część z mocno rosnącego segmentu elektroniki. Prognozy wskazują, że do 2023 r. rynek monitoringu wizyjnego osiągnie na świecie wartość 68 mld dol., rosnąc również w Polsce w tempie dwucyfrowym.
Umowa partnerska przewiduje wsparcie sprzedaży rozwiązań sieciowych (IP) oraz produktów digitalizujących rozwiązania analogowe. Te ostatnie mają duże znaczenie w Polsce, gdzie ciągle funkcjonują rozwiązania analogowe na dużą skalę.
Nowy zakres produktów w AB obejmie pełną ofertę sieciowych rozwiązań Axis z zakresu bezpieczeństwa, w tym kontroli dostępu, a także monitoring wizyjny i zarządzanie materiałem wideo, w tym analitykę obrazu.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.