AB z Mio i D-Linkiem
Dystrybutor podpisał umowy z firmą Mitac Europe, właścicielem marki Mio, oraz z D-Linkiem. W najbliższych latach AB przewiduje wzrost sprzedaży nawigacji, serwerów, smartfonów.
Umowa z Mitac Europe obejmuje produkty Mio. Oferta wrocławskiej firmy powiększyła się m.in. o telefony GPS i urządzenia nawigacyjne. Z kolei kontrakt z D-Linkiem dotyczy wznowienia współpracy na zasadach subdystrybucji. Do asortymentu AB zostanie włączony sprzęt producenta, taki jak routery, modemy, serwery wydruku, systemy pamięci.
W I kw. 2012 roku AB podpisało 17 kontraktów, a w roku finansowym 2011/2012 – 54 nowe umowy dystrybucyjne. Według spółki są one odpowiedzią na globalne i lokalne trendy rynkowe. Zdaniem AB w ciągu najbliższych lat powinna rosnąć sprzedaż urządzeń mobilnych, smartfonów, nawigacji i serwerów.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.